background img
8 nov, 2019
27 x bekeken
0 0

Duitse seksclub ontruimd door CO-intoxicatie: 300 schaarsgeklede gasten op straat

Gepost door
In het Duitse Hattingen heeft de brandweer gisteravond meer dan 300 schaarsgeklede bezoekers uit een swingersclub geëvacueerd. De hulpdiensten waren ter plaatse gekomen nadat twee mensen bewusteloos raakten. Dat bleek het gevolg van CO-intoxicatie. Daarop werd meteen het volledige gebouw ontruimd.

Er was net een groot feest voor swingers aan de gang in de club op de grens van Hattingen en Witten, in Noordrein-Westfalen. Omdat twee mensen bewusteloos raakten door CO-vergiftiging, ging de brandweer meteen over tot volledige ontruiming van het gebouw, dat meerdere verdiepingen telt.

Als gevolg stonden plots honderden mensen op straat, meestal met alleen een handdoekje rond zich of schaars gekleed. Zij werden afgevoerd met bussen, waarna ze door een dokter onderzocht werden. Een tiental personen was onwel en had medische verzorging nodig.

Bericht Categorie:
RaarMaarWaar
x

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Accepteer Weigeren