background img
jan 20, 2017
15901 Bekeken

E-sigaret ontploft: man verliest zeven tanden

Geplaatst door

Een man uit de Amerikaanse staat Idaho verloor zeven tanden en liep ernstige gelaatsverwondingen op toen de e-sigaret die hij aan het roken was ontplofte. Andrew Hall kreeg ook plastic splinters in het gezicht en liep tweedegraads brandwonden op.
Op foto’s van het incident, dat het voorbije weekend plaatsgreep, is ook de schade te zien in de badkamer waar Halls sigaret ontplofte: de wastafel is gebroken, net als enkele tegels en er is brandschade aan de muur.
media_l_9459126

media_l_9459154

Bericht Categorieën:
RaarMaarWaar
x

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Accepteer Weigeren